torsdag 10. november 2011

Too stupid to unfriend

Okei, jeg har en venn på Facebook,eller, vi er ikke venner på ordentlig, vi er fra samme bygd og da er det vel obligatorisk å være venn hvis man er på cirka samme alder? Uansett. Denne vennen irriterer meg grønn, han er det jeg vil karakterisere som godt gammaldags "White Trash". Han er hissig, liker ikke noen andre enn seg selv, rasist, eier ikke dannelse eller har noen utdannelse. Biler, øl, bacon og drittslenging er det beste som finnes. Nei, nei, ikke misforstå meg. Det er godt med øl, og biler er fine de... Men han går ofte laaaangt over streken. Allikevel klarer jeg ikke slette han. Hvorfor? Jo, dette er jo underholdning på sitt aller beste! Selv om jeg blir både sint, provosert og lei meg, er det tross alt mer spennende å lese hva han har skrevet, enn en eller annen veninne som forteller at hun skal dusje eller spise tomatsuppe.


Jeg legger med et bilde av statusen hans på Facebook. Har sensurert navn og bilder (jeg er jo ikke en dust) W= white trash hissigproppen, Linda H= meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar