tirsdag 1. november 2011

Lav jente, høyt kjøkken

 Denne fine brødboksen kjøpte jeg på markedet i Birkelunden på Grunerløkka, jeg måtte tigge og be for å få den til riktig pris, er litt gjerrig. Fikk den for 200 kroner, er nok ikke favorittkunden til dama i boden for hun himla med øya når jeg gikk derfra, stolt som en hund med brødboksen under armen.
 Er heldig å bo i et gammelt hus, og har litt høyde under taket, siden jeg bare er 159 cm høy, er det naturlig at de øverste hyllene bare er fylt med pynteting siden jeg ikke rekker opp uten stige.
Kjøkkenvinduet er også lang, så jeg delte det opp med en hylle, her er plantedødeligheten høy, ettersom jeg nesten ikke ser blomstene og glemmer å vanne de, men det ser bra ut utenfra ihvertfall.

3 kommentarer:

  1. Det er fordi jeg vanner dem det: )

    SvarSlett
  2. Jeg må bare si jeg digger hvordan du skriver. Og du har fått deg en ny følger. :) Gleder meg til å følge deg videre. Og godt å se at ikke alle har samme "stil" som alle andre blogger har. :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk Charlotte, sånne som deg gjødsler skrivelysten min:) Håper jeg ikke kommer til å skuffe deg, og velkommen som min 2. faste leser! JOHOO!

    SvarSlett