onsdag 2. november 2011

Badet er bare fint i ene hjørnet

Joda, vi har pussa opp leiligheten, men badet er en sur påminnelse på hva som venter. Hull i taket, en vifte som bråker og en forferdelig billig 80 talls-innredning. Men! Et hjørne av badet er i det minste koselig...  Æsj, jeg kvier meg til å begynne å pusse opp badet. Innredning er dyrt og vanskelig å finne noe som passer min stil. Jeg vil ikke ha innredning som ser ut som noe tatt rett fra en science ficton film og som ingen skjønner hvordan man åpner. Jeg vil heller ikke ha en gammal bakteriebombe av en trekjenk heller. Badet er lite, så innredninga er nærme dusjen og må tåle litt fukt. BAAAH! Noen som har tips?!

Nivea skiltet er kjøpt i Tyskland for noen år tilbake, planken med kopper er til krydderplanter egentlig, men den passer perfekt til småting på badet. Bildet er av min farmor som var jordmor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar