mandag 7. november 2011

Fuck this shit




Dream...... Hope.......Love......... Joda, det finnes mange fine budskap man kan klistre på veggen sin, personlig er ikke dette helt min greie. Ettersom denne trenden har tatt helt av og"alle" vegger rundt om i landet bærer sukkersøte budskap og visdomsord, hjelper ikke det på instillingen min heller. Ikke misforstå, jeg både håper, elsker og drømmer, men orker ikke late som om livet bare er rosa og lukter fioler hele tiden. Livet kan også være bæsjebrunt og lukte kalvekadaver.
 For disse dagene har vi vel alle innimellom? Uansett, jeg har brodert noen budskap selv som jeg har på veggen, jeg liker å se "fuck this shit" skiltet en gang i blant. Og "Hundene biter" er ment som en humoristisk måte å advare inntrengere og andre uønskede gjester mot at vi har hunder. For øyeblikket henger den i gangen, men den skal ut på gjerdet når jeg har funnet en måte å gjøre den vannholdbar:)

Har flere broderier som ikke er oppe enda, legger ut etterhvert

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar