torsdag 27. oktober 2011

Mer om meg

Jeg bør vel kanskje si noe mer om hvem jeg er og hva jeg driver med. Jeg er 26 år, bor i Oslo i en leilighet jeg har et elsk-hat forhold til. Ja, det har skjedd mye rart her. Leiligheten kjøpte jeg som et oppussingsobjekt for et og et halvt år siden. Den har satt min tålmodighet på prøve. Jeg skal skrive mer om den senere, men livet har handlet litt om tålmodighetsobjektet en god stund. Ellers jobber jeg som lærer på en barneskole i Oslo og elsker jobben min. Akkurat nå sitter jeg på kontoret mitt og skal lage reklameplakater, et eksempel på en oppgave elevene mine skal få på mandag. Til helgen er det hyttetur med jentene, så den må bli ferdig i kveld. Og som jeg alltid gjør når noe henger over hodet på meg, jeg gjør noe annet i stedet... F. eks å skrive på bloggen.

Nå må jeg gjøre noe fornuftig... Legger ut bilde av plakatene når jeg er ferdig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar